Har kunden altid ret?

Har kunden altid ret? – Næh, men hvad nytter det, hvis du får ret, men mister kunden?

God service kan være en udfordring, og er du flere ansatte end dig selv, bliver det straks meget sværere. Og hvis du vil give dine kunder den absolut allerbedste service kan det blive alt for dyrt.

På dette netværksmøde får du overblik over, hvordan du designer den bedst mulige serviceoplevelse, og hvordan du med et par lette tricks forbedrer serviceoplevelsen væsentlig, uden at det koster kassen.

Salgsekspert Henrik Væver vil på dette møde, i det månedlige ForretningsNetværk, dele ud af inspiration og kærlige klaps til gavn for bedre service.

Dato: 17. maj 2018
Tid: 08:30 – 11:30
Sted: Scandic Jacob Gade, Flegborg 8-10, 7100 Vejle
Pris: 200 kr. + moms
Tilmelding: kbv@relationsnetvaerket.dk 

Programmet for netværksmødet ser således ud:

  • 08.30 Velkomst og præsentation
  • 08.45 Mød en som du ikke kender – 1-1-relationssamtaler
  • 09.45 Pause
  • 10.00 Har kunden altid ret? – inspiration v. Henrik Væver
  • 11.30 Tak for i dag.