LinkedIn – et værktøj til rekruttering og jobsøgning

Rigtig mange virksomheder har udfordringer med at rekruttere de rigtige medarbejdere. Samtidig er der mange jobsøgere der har svært ved at finde den rigtige arbejdsgiver. På dette møde vil vi prøve at finde ud af, hvordan man som virksomhed og jobsøger kan bruge LinkedIn som redskab i denne proces.

Op mod 80% af alle stillinger bliver besat ved hjælp af LinkedIn. 

Til at gøre os klogere på denne udfordring har vi inviteret LinkedIn-ekspert Henning Karlsen fra LinkedSocial. Han vil på dette netværksmøde gennemgå emner som:

  • Grundprincipperne i jobsøgning på LinkedIn vist ved praktiske eksempler
  • Hvad er vigtigt som virksomhed, hvis man vil tiltrække de rette kandidater til at løfte virksomheden videre ind i fremtiden?
  • Hvad er vigtigt som leder / chef på din egen LinkedIn-profil, så kandidaterne finder dig attraktiv som kommende chef?
  • Hvordan får man størst mulig rækkevidde til ens jobopslag?
  • Hvem er de bedste i din organisation til at finde de rette nye medarbejdere?
  • og meget, meget mere…… spørgsål besvarer vi undervejs.

Dato: 16. januar 2019
Sted: Sinatur Hotel & Konference Haraldskær, Skibetvej 140, 7100 Vejle
Tid: 08.30 – 12.00
Pris: 200 kr. + moms
Tilmelding: kbv@relationsnetvaerket.dk (gæster er meget velkomne)

Programmet for netværksmøde ser således ud:

  • 08.30 – Velkomst, morgenkaffe og præsentation
  • 08.45 – Virksomhedspræsentation: Regnskab & Co.
  • 09.00 – Møde en som du ikke kender – 1-1-relationssamtaler
  • 09.45 – Pause
  • 10.00 – LinkedIn – et værktøj til rekruttering og jobsøgning
  • 12.00 – Tak for i dag.