Kunderejsen

Kunderejsen – en lærerig måde at tage dine kunders briller på.

Kunderejsen handler om at forstå dine kunders vej til dig og dine produkter. Den kan bruges af alle; fra den lille enkeltmands virksomhed til de aller største. 
Stort set alle der arbejder med Kunderejsen får en AHA-oplevelse, og finder ud af at marketing ikke er så svært. 

Vi har inviteret Helle Bækgård Ågren – der er kontaktchef og strategisk planner hos CrossMind Reklamebureau – til at gøre os klogere på kunderejsen.

I sit oplæg vil Helle Bækgård Ågren blandt andet komme ind på emner som:

  • Gennemgang af kunderejse model som den ser ud i CrossMind,
  • Eksempler på hvordan den kan bruges af både mindre og støre virksomheder, og
  • Hvordan kommer du igang med at bruge kunderejsen?

Dato: 17. september 2020
Tid: 08.30 – 11.30
Sted: Oplyses senere (Trekantområdet)
Pris: 200 kr. + moms
Tilmelding: kbv@relationsnetvaerket.dk

PROGRAMMET FOR NETVÆRKSMØDET SER SÅLEDES UD:

  • 08.30 -Velkomst og præsentation (kaffen er klar fra 8.15)
  • 08.45 – Kunderejsen v. Helle Bækgård Ågren, CrossMind
  • 09.45 – Pause
  • 10.00 – Mød en som du ikke kender – 1-1-relationssamtaler
  • 11.30 – Tak for i dag.

Tilmeld dig RelationsNetværket HER

Tilmeld dig vores nyhedsbrev HER