Kunderejsen – en lærerig måde at tage dine kunders briller på.
Kunderejsen handler om at forstå dine kunders vej til dig og dine produkter. Den kan bruges af alle; fra den lille enkeltmands virksomhed til de aller største.
Stort set alle der arbejder med Kunderejsen får en AHA-oplevelse, og finder ud af at marketing ikke er så svært.
Vi har inviteret direktør Martin Haar Kristensen – der er kontaktchef og strategisk planner hos CrossMind Reklamebureau – til at gøre os klogere på kunderejsen.
I sit oplæg vil Martin Haard Kristensen blandt andet komme ind på emner som:
- Gennemgang af kunderejse model som den ser ud i CrossMind,
- Eksempler på hvordan den kan bruges af både mindre og støre virksomheder, og
- Hvordan kommer du igang med at bruge kunderejsen?
Dato: 17. september 2020
Tid: 08.30 – 11.30
Sted: Munkebjerg Hotel, Munkebjergvej 125, 7100 Vejle
Pris: 200 kr. + moms
Tilmelding: kbv@relationsnetvaerket.dk
PROGRAMMET FOR NETVÆRKSMØDET SER SÅLEDES UD:
- 08.30 -Velkomst og præsentation (kaffen er klar fra 8.15)
- 08.45 – Kunderejsen v. Martin Haar Kristensen, CrossMind
- 10.15 – Pause
- 10.15 – Mød en som du ikke kender – 1-1-relationssamtaler
- 11.30 – Tak for i dag.