Service og Servicekultur

Service og servicekultur – og hvorfor de går hånd i hånd

Bliv både kunderne, gæsternes og medarbejdernes foretrukne ved en større bevidsthed om, hvad din servicekultur byder på.

Uanset om du driver et hotel, et reklamebureau, en detailforretning eller en café eller noget helt andet, har din virksomhed uden tvivl et fokus på at ville yde en god service. Men hvad vil det egentlig sige?

Hvad er det, vi som gæster og kunder faktisk vurderer for at kunne tage stilling til, om det var god service eller ej? Og hvad skal der til for at vinde gæsternes hjerter og loyalitet i en tid, hvor mange virksomheder er afhængige af tilbagevendende omsætning?   

Har vi overhovedet defineret, hvor gode vi vil være? Og hvad gør vi for at sikre, at medarbejderne både har kompetencerne og endnu vigtigere lysten til at gøre en forskel hver dag?

Det er præcis emnerne på dette netværksmøde, hvor serviceambassadør Christina Brinks fra SERVICEKONCEPT vil inspirere os med hendes erfaring med at udvikle god service.

Dato: 14. januar 2021
Tid: 08.30 – 11.30
Sted: Oplyses senere (trekantområdet)
Pris: 200 kr. + moms
Tilmelding: 
kbv@relationsnetvaerket.dk (gæster er meget velkomne)

Program for netværksmødet:

  • 08.30 – Velkomst og præsentation (morgenkaffen er klar fra 8.15)
  • 08.45 – Service og Servicekultur – og hvorfor de går hånd i hånd. Oplæg v. serviceambassadør Christina Brinks, Servicekoncept.
  • 10.15 – Pause
  • 10.30 – Mød en som du ikke kender – 1-1-relationssamtaler
  • 11.30 – Tak for i dag.
50

Tilmeld dig RelationsNetværket HER

Tilmeld dig vores nyhedsbrev HER