Når virksomheder i dag skal købe ind eller tage beslutninger, skaber de cirka 60% af beslutningsgrundlaget på de sociale medier (især LinkedIn), om hvilket produkt, hvilken ydelse, de vælger, samt hvem der skal være leverandør, før de rækker ud efter sælgerne.
Derfor handler det for en salgsvirksomhed om, at være professionelt til stede på de sociale medier med klare og stærke budskaber om værdi og hvorfor man skal købe.
Deltag i denne workshop og lær alt det du behøver at vide om, hvordan du skaber synlighed og nye kunder via LinkedIn.
LinkedIn er et værdifuldt værktøj for mange, både på personligt og proffesionelt plan, og derfor har vi besluttet at arrangere denne workshop i samarbejde med vores medlemsvirksomhed LinkedSocial. Det vil være Henning Karlsen, en af de førende eksperter indenfor LinkedIn og Social Selling, der vil guide os igennem workshoppen.
PS: Husk din computer, da en stor del af kurset er praktisk arbejde med det du har lært i workshoppen.
Dato: 22. marts 2018
Tid: 08.30 – 12.00
Sted: Scandic Kolding, Kokholm 2, 6000 Kolding
Pris: 200 kr. + moms – alle er velkomne
Tilmelding: kbv@relationsnetvaerket.dk
I løbet af workshoppen vil vi blandt andet komme omkring 3 hovedområder:
- Den nye brugergrænseflade – hvad er op, og hvad er ned?
- Social Selling med LinkedIn
- Avanceret brug af LinkedIn
Vi vil komme rund om emner som
- Få styr på LinkedIns nye brugerflade og udnyt alle fordelene
- Få din LinkedIn profil tilrettet professionelt til den nye brugerflade
- Lær LinkedIn forskellige muligheder at kende (salg, marketing, rekruttering o.l.)
- Bliv fundet på LinkedIn (søgeord)
- Hvordan kommunikerer jeg på LinkedIn
- Hvordan opbygger du et netværk?
- Kort introduktion til Social Selling
- Hvad er Social Selling Index
- Avanceret søgning på LInkedIn
- Post/updates/ artikler på LinkedIn
- Hvem skal være en del af dit netværk – hvem connecter du med og hvordan?
- Få flere endorsement og anbefalinger
- Grupper på LinkedIn – hvordan bruger du dem rigtigt?
Det bliver en tætpakket workshop – men der vil naturligvis også blive tid til relationsopbygning og kaffe/rundstykker.
Programmet ser således ud:
- 08:30 Velkomst og præsentation
- 08.45 Mød en som du ikke kender – 1-1-samtaler
- 09.45 Pause
- 10:00 Social Selling – workshop med LinkedSocial
- 12:00 Tak for i dag.